Az edzés menete

Hogyan zajlik a Speedfitness edzés?

 

A legelső tréninget egy rövid állapotfelmérés, beszélgetés előzi meg, melynek során feltérképezzük vendégeink sport előéletét, fizikai állapotát. Az eredményesség érdekében meg kell tudjuk, hogy milyen céllal, milyen elképzelésekkel szeretnék használni ezt az edzésformát, mik a kitűzött céljaik. 

 

Elengedhetetlenül fontos a tréningek előtti folyadékbevitel, ezért vitaminokkal, és ásványi anyagokkal dúsított izotóniás itallal kínáljuk vendégeinket.

Az edzéshez pamut edzőruhát biztosítunk, kényelmi szempontból azonban saját ruha is megvásárolható.

A Speedfitness edzés a speciális edzőruha, az elektródamellény, valamint a kar- és láb pántok felvételét követően veszi kezdetét.

A legelső alkalommal vendégeinknek lehetősége nyílik arra, hogy pár percben maguk állítsák be az izomzatot érintő impulzusok intenzitását, ezáltal is ismerkedve az elektrostimuláció érzésével, valamint megtapasztalhatják az impulzusok, és szünetek közötti négy másodperces ütemet. 

 

Az edzéseket minden vendégünk számára egyénileg dolgozzuk ki, és egyénre szabottan állítjuk össze.

 

Személyi edzőnk előre bemutatja a gyakorlatokat, segít azok helyes elvégzésében. Aggodalomra senkinek nincs oka, hiszen egyszerű, könnyű mozdulatokat kell végezni, amely azon vendégek számára is könnyen elsajátítható, akik soha nem jártak még edzőteremben.

 

Fontos megjegyeznünk, hogy ezek a mozdulatok és terhelések 100%-ban ízület kímélőek, tehát azok is bátran használhatják a Speedfitness-t, akik ízületi problémával küszködnek.

Mivel a különböző, 8 fő izomcsoportokra ható impulzusok intenzitását külön-külön tudjuk szabályozni, így nagyobb figyelmet tudunk fordítani a kényes testrészekre, és kevesebb intenzitást kaphatnak azok a területek, amelyeket nem kívánunk formálni.

Megvásárolható chipkártyánk lehetővé teszi, hogy az edzés végeztével vendégeink személyes beállításait, saját eredményeit elmentsük, így a következő edzés alkalmával már viszonyítani tudunk az előzőleg elért értékekhez, hiszen az a cél, hogy az idő előrehaladtával fokozatosan nagyobb intenzitással történjen az edzés.