Kérdések

 

Fájdalmas-e a speedfitness edzés?

Nem! Az elektromos impulzus nem koncentrálódik egy pontban, hanem egyenletesen oszlik el az elektróda egész felületén, nincsenek erős ütéseket közvetítő, csípős pontok.

Biztonságos?

Igen! A Speedfitness is, kis erősségű váltóárammal feszíti meg az izmokat, mely nem csak biztonságos, de rendkívül hatékony módszer, mivel a testizomzat 90%-át vonja be munkába.

Jár mellékhatásokkal?

Nem! Nem ismert mellékhatása az új generációs Speedfitness EMS készülékeknek.

Miért ilyen hatékony?

Mert a Speedfitness készülék egyaránt edzi a látható és a mélyen fekvő izmokat. Rövid időn belül látható és érezhető sikereket fogsz elérni. Legyen a cél alakformálás vagy izomépítés.

Miért csak 20 percig tart az EMS tréning?

Az EMS tréning esetében a sorozatszám nagyobb, mint a hagyományos edzőtermi súlyzós edzéseknél. Ugyan itt is a különböző gyakorlatok által különböző izomcsoportokra helyeződik a hangsúly, de az alap feszültség mégis megmarad a teljes izomzatra minden impulzusnál, mivel az izmokat egyidejűleg edzik.

Milyen rendszerességgel ajánlott EMS tréninget végezni?

Heti 2 alkalommal történő 20 perces tréning javasolt. Az egyes edzések között lényeges, hogy biztosított legyen az elegendő, 36-72 órás regenerálódási idő az EMS tréning fent említett nagy intenzitása miatt. Edzettségi szinttől függően ez heti 3 alkalomra is emelkedhet.

Veszélyes az elektromos izom stimuláció?

Az elektromos stimuláció során milliamperes áramerősséget használnak, így az veszélytelen az ember számára. Azonban az EMS tréninget – mint nagyon intenzív edzésformát – mindig óvatosan és körültekintően kell alkalmazni, amennyiben egészségügyi korlátok állnak fenn.

Mindig figyelembe kell venni az orvosi ellenjavallatokat!

Mit jelent az impulzusidő?

Az impulzusidő jelöli az áramfolyásnak azt az időtartamát, amely alatt az izomzatot összehúzott állapotban tartják.